reput punye fotopejes

By: juon reput

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  >  >>]    [Archive]
Friday, 27-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
sikit2 lama-lama jadi gunung!!

 
 
 
View all 6 photos...
yea! yea! esok jumpe budak skolah... yea! yea! tak saba nye!!!


Thursday, 12-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Da baik dah!!

 
 
 
View all 6 photos...
Lepas abih operate ari tu ni je la yang dapat aku buat dengan keupayaan tangan aku yang tak berapa nak boleh berfungsi dengan baik... Sume ni gune potosop, aku dah maleh nak guna ai dah...


Thursday, 5-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 8 photos...


Thursday, 28-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
apa aku nak buat...

 
 
 
View all 19 photos...
hasil kamera pinjam hehehe... takda wang mau bili.... huhuhuhu....


Wednesday, 20-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Takde keje..

 
 
 
View all 11 photos...
sepanjang aku melepak kat umah ni le yang aku dah buat.... ni sume gambar aku... aku blend dan buat macam2 lagi.. jadi la camni...


[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net